ciche marzenia..........ciiii.......

...piękno w rzeczy,w widoku, które nas otacza, a które omijamy , zabiegani gdzieś w codzienności , w gonitwie , za czymś co nie jest ważne...

środa, 31 sierpnia 2011

...każdy z nas ma coś z dziecka:), ja uwielbienie do pluszaków :)))))))))...a mam ich troszkę...niestety muszę je trzymać ... w garderobie, , rodzinka(partner i córka) nie pozwala publicznie hihihi, a ja uważam ze należy się im godne miejsce, na zdj , to jedyny egzemplarz, który zajął miejsce publiczne w sypialni...
A przy okazji , na zdj jest lustro kupione w ikei, miało zwykłą biała ramkę, nudne jak nie wiem co, więc wystarczył złoty spray , ściereczka i efekt wspaniały:)... "mój Michał tylko zapytał , po co kupowałam nowe lustro skoro zaraz je "postarzałam ", nie lepiej było odświeżyć stare?"- hmmmm............
,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz , to dla mnie miły gest i wiem ,że ma dla kogo pisać kolejny post...