ciche marzenia..........ciiii.......

...piękno w rzeczy,w widoku, które nas otacza, a które omijamy , zabiegani gdzieś w codzienności , w gonitwie , za czymś co nie jest ważne...

poniedziałek, 15 października 2012

MOJE JESIENNE CANDY....

WYGRANE CANDY....

I MOŻE WYMIANKA?:)

 



"Kto powiedział, że jesień jest smutna,
Że ma kolor szarego płótna,
Że jej prawie nie widać we mgle?
Kto to wszystko powiedział?
Ja nie!
Dla mnie jesień to pora wesoła,
Roześmiana i gwarna jak szkoła!
Lśniąca skórką kasztana na trawie,
W odlot ptaka wpatrzona ciekawie.
Jesień – roztargniona malarka
Gubi farby po lasach i parkach,
A ja biegam wciąż za nią z ochotą
I znajduję brąz, czerwień i złoto!"

Marek Głogowski


 Moja wyprawa na grzyby:) hihihi ,aż 3 sztuki!!!ale za to duże:)
 
I tak jak zapowiadałam ogłaszam znów candy , tym razem chyba jesienne:), mam nadzieję ,że spodobają Wam się cukierasy , oprócz tych na zdjęciu , będą jeszcze niespodzianki i mała zapowiedź już świąt, a także świątecznego candy. Tak spodobało mi się obdarowywanie ,że mogłabym to robić co miesiąc :)...
Aby wziąć udział w candy , tak jak zawsze , zostawić komentarz po postem , być obserwatorem mojego bloga, umieścić link i zdjęcie u siebie na blogu w widocznym miejscu.
Moje cukierasy dla Was to dwa kubeczki  z łyżeczkami, figurki ptaszków w śmiesznych czapeczkach , komplet świeczek (liście), serce amora -ozdoba drzewa (lub domu), mydełka w kształcie kotków, przedsmak świąt- mikołajek, no i oczywiście będą niespodzianki....:)



I jak podobają się? To zapraszam , sama nie mogę się doczekać losowania:)

Ostatnio wygrałam dwa candy , to naprawdę miłe uczucie, poprzednim poście pisałam o jednym wygranym a tym razem o wygranej ślicznej torebki w kolorze pomarańczowym  i przepięknego ptaszka , bardzo dziękuję :)


Na koniec chciałam zapytać czy ktoś miałby ochotę na wymiankę ze mną :) Ja z mojej strony proponuję , nawadniacze do kwiatów(były u mnie w poprzednim candy) i na pewno jakąś niespodziankę Jeśli ktoś jest zainteresowany to proszę nie pisać w komentarzach tylko na maila ,żeby nie mieszać w candy, mój mail pamelka3@amorki.pl
Tak więc kochane bardzo serdecznie zapraszam :) i każdej z osobna życzę szczęścia w losowaniu :), buziaki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz , to dla mnie miły gest i wiem ,że ma dla kogo pisać kolejny post...