ciche marzenia..........ciiii.......

...piękno w rzeczy,w widoku, które nas otacza, a które omijamy , zabiegani gdzieś w codzienności , w gonitwie , za czymś co nie jest ważne...

wtorek, 6 listopada 2012

PARĘ MIGAWEK , TROCHĘ DETALI , OT TAKIE TAM....i mikołajkowe candy:)

 

 

Pogoda  niestety nas nie rozpieszcza ...dlatego też nic ostatnio nie robię, twórczość mam ograniczoną, a że stęskniona jestem za Wami, to dziś skromnie , parę migawek , z  mieszkania , nowe nabytki i takie tak tam...Tak jak obiecałam , miałam zrobić  mikołajkowe candy:), a że strasznie lubię dawać prezenty , to sama już nie mogłam się doczekać:) i candy ogłaszam już dziś:)
 


Nabyłam nowe lampiony , strasznie mi się podobają i jak je widzę nie mogę przejść obojętnie:)








I taki mały jeszcze jeden....


Kosz w wersji z białą tkaniną...


 A to po prostu smalec , zrobiłam kilka słoiczków...taki domowy jest najlepszy:)


 A to kosz zmieniony w wersji brązowej ...który lepszy?:)




 I tak ogłaszam kolejne candy , mikołajkowe jeden prezent jest na zdjęciu a że to mikołajki drugi zostanie niespodzianką:), mam nadzieję, że prezent na zdjęciu Wam się podoba , wybierałam coś co  mam nadzieję spodoba się każdej z Was...Candy trwa do  1 grudnia , wyniki ogłoszę 2 , żebywysłać szybko  dostarczyć  prezent na mikołajki:)

Zasady znane : banerek w widocznym miejscu, podlinkowany, komentarz pod postem , i będzie mi niezmiernie  miło jak zostaniecie w gronie znajomych:)

(zdjęcie z internetu , z firmy Weltbild przetworzone przeze mnie)
I to na tyle moje Kochane , ściskam Was mocno , zaglądam do Was tak często jak mogę(codziennie:))...czy wy też nie wyobrażacie sobie już życia bez bloga.....
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz , to dla mnie miły gest i wiem ,że ma dla kogo pisać kolejny post...