ciche marzenia..........ciiii.......

...piękno w rzeczy,w widoku, które nas otacza, a które omijamy , zabiegani gdzieś w codzienności , w gonitwie , za czymś co nie jest ważne...

środa, 7 grudnia 2011

zaległości ...roboczo...:)

Nie ważne czy marzenia spełniają się w snach, czy w rzeczywistości. Ważne, że w snach dają nam siłę aby o nie walczyć...~ 

 


Witajcie kochane!!!Dziś żeby nadrobić zaległości , może uda mi się nadrobić dwa posty:)U mnie roboczo , gonie przed świętami, hihihi , moje pomysły:) Oto kilka zdjęć roboczych , a co z tego wyszło w następnym poście:). Nerwów troche straciłam, nie powiem , a ile bałaganu przy tej robocie  narobiłam , to nie życze nikomu, zwłaszcza jeśli nie ma się gdzie i szlifowanie odbywa się w kuchni....:)teraz mnie to śmieszy ale wtedy  nie było mi do śmiechu. Ale jedno powiem warto było!!!Jestem zadowolona ,jest tak jak miało być, ale o tym w kolejnym poście...



Czym byłoby życie bez marzeń?
Jak ogród bez wody...
Czym byłoby życie bez tęsknoty?
Jak marzenie bez szans...
Czym byłoby życie bez baśni?
Jak pustkowie bez światła...
Marzenia są jak świetliste ptaki siadają tam,
gdzie je ktoś zawoła
Czy marzenia się spełniają?
Jeśli sprawi to nasza wola...








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz , to dla mnie miły gest i wiem ,że ma dla kogo pisać kolejny post...