ciche marzenia..........ciiii.......

...piękno w rzeczy,w widoku, które nas otacza, a które omijamy , zabiegani gdzieś w codzienności , w gonitwie , za czymś co nie jest ważne...

poniedziałek, 13 lutego 2012

gorzej być nie może albo ...może!!!!!!!!!!!!

KATASTROFA!!!!!!!!!!!!W pt tydzień temu , nagle  w kuchni poleciała brązowa woda, myślałam  że jakieś naprawy , w sob już nie było wcale, w niedziele to samo  w łazience, a wieczorem byliśmy już bez wody!!!!W poniedziałek zaczęły się nasze telefony po pomoc , spółdzielnia i inne instytucję , okazało się że zamarzła, tydzień bez wody , w sob zaczęli naprawiać i nadal bez wody , byłoby ok gdyby , no właśnie zaczęli wszystko wymieniać, rury wodne i odpływowe mieszkamy w salonie tylko tam się da, zrujnowali całe mieszkanie ,kuchnia rozwalona , łazienki praktycznie nie ma, szafy na przedpokoju , a właściwie całą zawartość do prania , ścian nie da się uratować, wszystko w gruzie i pyle cały remont nas czeka  w mieszkaniu ....W mieszkaniu 6stopni , w salonie tylko palimy , nigdy nie byłam tak załamana....to jakiś koszmar w środku zimy!!! Na dodatek córa ma ospa , musieliśmy bidulke wywieść do dziadków....
Pozdrawiam  Was kochane , docencie wasze mieszkania , domy ,nawet gdy nie są idealne, teraz wiem ,że moje głupie narzekania , na trochę brudną ścianę, obdartą , czy cokolwiek , to nic .....w porównaniu z tą katastrofą...teraz marze tylko niech to się skończy , chce usiąść w mojej kuchni z pyszna kawą ......i posiedzieć....

2 komentarze:

  1. Jedyne co mi mi się ciśnie na usta to bardzo Ci współczuję !!!Trzymaj się !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. •.,(¯`•♥•´¯)DZIEŃ

    _____ `•.,(¯`•♥•´¯)DOBRY
    ¨`*• .¸♥¸.•*¸♥¸.•*´¨)

    ...Zimowe pozdrowienia dziś do
    Ciebie przynoszę.....
    ...zasypane śniegiem w którym
    odbija się błękit nieba.....
    ...zasypane śniegiem na którym
    słonce gra swoimi promieniami....
    ...jak na srebrzystych organach
    a w każdym z iskrzących się....
    ...płatków,jest mój uśmiech
    z życzeniami dla Ciebie.....

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz , to dla mnie miły gest i wiem ,że ma dla kogo pisać kolejny post...