ciche marzenia..........ciiii.......

...piękno w rzeczy,w widoku, które nas otacza, a które omijamy , zabiegani gdzieś w codzienności , w gonitwie , za czymś co nie jest ważne...

niedziela, 27 maja 2012

Witajcie Kochane , nie było mnie bardzo długo..........tyle się wydarzyło i nie miałam kompa 3 miesiące, tak dla mnie to też szok...hihihi, ale ile się  ma czasu dla siebie więcej ....
Chciałabym nadrobić , ale pewnie mi się nie uda, dziś zaglądałam na Wasze blogi, tyle się dzieje u Was....

Trzy tygodnie temu byłam w Krakowie , świetną restaurację odkryliśmy ,klimat , pyszne jadło i przy tym nie drogo...Oprócz plagi turystów , było nawet przyjemnie :)

Poluję na takie naczynia , niesamowite klimaty...
 Najciekawsze miejsce w całej restauracji , oczywiście , toaleta, tzw."wychodek", hihihi....
Malowidła na ścianach...








Obiecuję poprawę , pisać częściej , mam nadzieje , że nie zapomniałyście o mnie:), całuję Wszystkie , pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz , to dla mnie miły gest i wiem ,że ma dla kogo pisać kolejny post...