ciche marzenia..........ciiii.......

...piękno w rzeczy,w widoku, które nas otacza, a które omijamy , zabiegani gdzieś w codzienności , w gonitwie , za czymś co nie jest ważne...

piątek, 7 września 2012

   Wycieczka do Krynicy...

 Tak ...wybraliśmy się w weekend do Krynicy , pamiętałam ją z dzieciństwa i od tamtej pory nie byłam tam, mój M ostrzegał mnie , że nie ma tam nic ciekawego , jest nudno , wręcz smutno, ale ja ,że  chcę jechać...No i pojechaliśmy ,cóż faktycznie porażka, nawet zdjęć nie chciało mi się robić... a droga do Krynicy , masakra , nie wiedziałam że są miejsca w Polsce tak przytłaczające, nawet natura , jakaś taka...Cóż znam ludzi , którzy kochają Krynice i często jeżdżą , ale przecież nie wszystkim musi podobać się wszystko, już wolę zatłoczone Zakopane.....znaleźliśmy tylko jedną taką przytulną restaurację...




 A to mój aniołek, wykonany przeze mnie i nawet mam zamówienia :).....co sądzicie?




 
I jeszcze zakup , piękne , no nie?:)


Dziękuję kochane za komentarze, i zapraszam już nie długo na candy tym razem moje urodzinkowe:)
Pozdrawiam 


11 komentarzy:

  1. Krynica to moje rodzinne strony, no może przesadziłam bo Nowy Sącz ale do Krynicy często robiliśmy wycieczki:) Pamiętam na główniej jest taka super lodziarnia, pyszne lody na gałki! Byłaś może?:)Aniołek jest super, rób więcej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byliśmy na lodach ,być może i w tej samej, Krynica się zmieniła odkąd ja ją pamiętam:) w dodatku przez to cały ekonomiczny najazd wszystko wyglądało jak n a placu budowy:), pewnie za kilka lat znów pojadę i tym razem może odkryję jakieś uroki:)
      pozdrawiam

      Usuń
  2. aniołek sliczota ... a w której krynicy byłas bo sa dwie .. ja jak byłam to pamietam taki dziadzio miał lody ale tych lodów to nic nie przebije no w smaku cudeńko pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  3. może i nudno,ale zdjęcia piekne :))Aniołek sliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezwykle zmysłowa anielica:)) Śliczna,pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nas z mężem też krynica nie zachwyciła, zdecydowanie z nadmorskich małych miejscowości najbardziej lubimy Hel:)Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dawno ja nie byłem w górach!
    Zawsze morze i jeziora. Ale w górach polskich bywałem chodziłem i się wspinałem. Może jeszcze nie raz tam pojadę?
    No trudno być wszędzie.
    Pozdrawiam i zapraszam na moje amsterdamskie wakacje
    Vojtek

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia, fantastyczne widoki, zapierają dech. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne zdjęcia, przepiękne widoki! :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz , to dla mnie miły gest i wiem ,że ma dla kogo pisać kolejny post...