ciche marzenia..........ciiii.......

...piękno w rzeczy,w widoku, które nas otacza, a które omijamy , zabiegani gdzieś w codzienności , w gonitwie , za czymś co nie jest ważne...

wtorek, 2 października 2012

POST URODZINOWY!!!!!!!!!!!!



Przyznam ,że nigdy nie przepadałam za tym dniem , no bo  co? starsza.....mądrzejsza.......jakoś to bezsensu:)

Dziś postanowiłam , nie starać się aby był wyjątkowy , rano zawiozłam córe do szkoły , a ja pojechałam do grycana na urodzinową kawkę i rurkę z bitą śmietaną, mniam , potem na urodzinki kupiłam sobie buty , ot taki normalny dzień .....


Dziś w moje urodzinki postanowiłam ,że będę lepsza ... dla siebie...Poświęcę sobie czas każdego dnia , tylko dla mnie na przyjemności, nie będę zaniedbywać siebie , swoich marzeń...

Kiedy będę chciała zatopić się w czytaniu, po prostu siądę z książką i będę czytała ile wlezie:)

Dbając o innych , czasem strasznie zaniedbujemy siebie samych, a kiedy sobie  to uświadamiamy , to czasem nie ma już o co dbać...

W tym roku dane mi było ujrzeć i uchwycić kilka niesamowitych widoków i chwil...

To zdj, z niedz noc , 4 rano:)

Niemcy , wschód...


 Podróż przez Niemcy , szron na drzewach zachwycił mnie...


Ukochana wieś...

Góry...

Chwila ...odwagi ...i  poczucia humoru...

Na jednym festiwalu , poznanie kilka narodowości :)

I to tyle , trochę wspomnień , miniony rok był naprawdę fajny , w końcu założyłam bloga i poznałam Was:)

Życzę sobie  , by kolejny rok był ...tak po prostu żeby był.... i bym za rok znów mogła być z Wami w urodzinki, buziaki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz , to dla mnie miły gest i wiem ,że ma dla kogo pisać kolejny post...