ciche marzenia..........ciiii.......

...piękno w rzeczy,w widoku, które nas otacza, a które omijamy , zabiegani gdzieś w codzienności , w gonitwie , za czymś co nie jest ważne...

czwartek, 29 listopada 2012

ŚWIĄTECZNE SZALEŃSTWO? A CO MI TAM:)

 

 

 

Ogarnęło Was świąteczne szaleństwo? Mnie tak:) i cieszę sie z tego, dlaczego miałam bym nie ulec takiej chwili , uwielbiam porządki świąteczne , kupowanie ozdób i prezentów i najbardziej ubieranie domu  i choinki , tylko na to czekam w zimę. Za wcześnie ? myślę że nie  , po co później z wywieszonym jęzorem biegać za wszystkim , kiedy u innych  nerwowo przed świętami , my możemy już na spokojnie w pięknie ubranym domku popijać malinową herbatkę.

Chociaż obiecujemy nie szaleć z kupowaniem ozdób, ja postanowiłam już zacząć , a co mi tam , nawet jeśli mamy za dużo , po prostu  rozdajmy stare których nie używamy znajomym rodzinie , i cieszmy sie jak dzieci z nowo nabytych przecudnych ozdóbek....
 Uważam , że nawet najmniejszy drobiazg daje czasem tyle radochy:)........




 
 Czyż nie mam racji moje kochane ?:)


Zdięcie poniżej to anioł na konkurs do szkoły , napracowałyśmy się z córą...

 

 
 A na koniec moje wełniane świąteczne wianki...







 I to na tyle , dziękuje wszystkim za komentarze i  udział w candy..
I wszystkim ,życzę przed świątecznego szaleństwa :) 
- (dla dobrej zabawy:))   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz , to dla mnie miły gest i wiem ,że ma dla kogo pisać kolejny post...