ciche marzenia..........ciiii.......

...piękno w rzeczy,w widoku, które nas otacza, a które omijamy , zabiegani gdzieś w codzienności , w gonitwie , za czymś co nie jest ważne...

wtorek, 13 listopada 2012

Wycieczka do zoo... i nie śmiało idą święta:)



W niedzielny poranek , mój M oświadczył ,że leży przed telewizorem , o nie! - mówię , nic z tego , jedziemy do zoo:), no i pojechaliśmy , wszak zwierząt nie wiele już, chyba śpią , a nie którym , na pewno jest za zimno w naszym klimacie:). Niedziela była piękna , słoneczna i ciepła , choć po popołudniu , już czuć było zimne powietrze. Jednak był to udany dzień, choć mój M , coś ostatnio leniwca załapał , nic mu się nie chce , nigdzie jeździć , tylko praca, praca...

Kilka fotek z wyprawy:), Trafiliśmy akurat na karmienie...













Dziś znów przeszukiwałam kioski w poszukiwaniu mojej gazety, MOJE MIESZKANIE, niestety , nigdzie nie ma ,kupuje co miesiąc ją i czekam zawsze z niecierpliwością, zazwyczaj jest już 11, a tu dziś 13 i panie w kioskach nic nie wiedzą..Tak więc musiałam zadowolić się inną , ale jednak to nie to:(.
U mnie powoli , nieśmiało , bardzo nieśmiało pojawiają się świąteczne ozdoby, kupuję jak tylko coś wpadnie mi w oko, a właściwie zahaczy o me serce...:) Tak więc w rossmanie , jak co roku mają  subtelne ozdoby, zauroczyła mnie malutka świeczka w kształcie konika (są też inne), i świeczka , zamknięta w pięknym malutkim słoiczku , ze śliczną pokrywką...hihihi


 

I to na tyle , pewnie nie długo  już zawitają świąteczne posty na waszych blogach,ozdoby , rękodzieło, nie mogę się już doczekać:)
Pamiętajcie o mikołajkowym candy, cały czas serdecznie zapraszam
http://cichemarzeniaciiii.blogspot.com/2012/11/p-are-migawek-troche-deta-li-ot-takie.html#comment-form 

Ściskam mocno:)


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz , to dla mnie miły gest i wiem ,że ma dla kogo pisać kolejny post...